Przejdź do treści Przejdź do menu

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie w ramach naszej strony internetowej korzystamy z plików cookies. Pliki cookies umożliwiają nam zapewnienie prawidłowego działania naszej strony internetowej oraz realizację jej funkcji.

Wykorzystywane w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu internetowego. Dzięki tym plikom nasz serwis internetowy jest wyświetlany prawidłowo oraz możesz z niego korzystać w bezpieczny sposób. Te pliki cookies są zawsze aktywne, chyba że zmodyfikujesz ustawienia swojej przeglądarki internetowej, co jednak może skutkować nieprawidłowym wyświetlaniem serwisu internetowego.

HOCUS-POCUS...FUTURE-FOCUS!

7 uczniów klasy 3cL4 wraz ze swoim nauczycielem języka angielskiego, panią Barbarą Wincenciak-Kopeć, dołączyło do projektu na platformie eTwinning p.t. "hocus-pocus...future-focus!". W projekcie udział bierze 10 szkół średnich, w tym z Polski, Turcji, Hiszpanii, Portugalii, Serbii i Ukrainy.  Autorką projektu jest pani Emilia Sukiennik ze szkoły w Lublińcu.

Głównym założeniem projektu jest rozwijanie umiejętności komunikacji i pisania w języku angielskim pomiędzy uczniami-nastolatkami z różnych stron świata. Projekt koncentruje się na ich przyszłych planach i możliwościach, a jego głównym celem jest pokazanie młodym ludziom możliwych dróg po ukończeniu nauki. Mamy nadzieję, że dzięki współpracy z młodzieżą z innych krajów zainspirują się,  podszkolą język angielski i odnajdą wymarzoną przyszłość zawodową i życiową.

Poniżej prezentujemy informacje o projekcie ze strony eTwinning:

CELE

1. English language practice
2. Ability to work in a multicultural enviroment
3. Sharing the ideas of their future with other students
4. Inspiring others in the case of students' future
5. Meeting other cultures and customs
6. Ability to choose the right future path
7. Long-lasting friendships with people from different countries
8. Learning how to work on different ICT tools

  POSTĘP DZIAŁAŃ

Week 0- teachers' meeting, adding students to the TwinSpace
Week 1/2- students pin themselves on Padlet, join a Discord group, complete surveys and have their first online meeting with a quiz about their country
Week 2/3- students work in their school groups (up to 4/5 people) and create a short, motivational video about the possibilites connected with their future; students post their videos and others write a feedback
week 3/4- students create international pairs and work on a made-up interview about their possible future, dreams and goals; students publish their results on Twinspace; extra: they watch a video on EdPuzzle
week 4/5/6- students create interational groups and analyse the data and their own experience- they prepare the presentation about the possible paths in the future- via Canva, voice recorder/tik tok etc.
week 6- results presention- voting for the best presentation- online meeting
week 7- finding the future quote, final survey, writing about your new future ideas

  SPODZIEWANE REZULTATY

1. Students get motivated to learn foreign languages
2. Ss are eager to travel and meet other cultures
3. Ss get more tolerant and are able to work in a multicultural enviroment
4. Ss get more fluent in English
5. Ss learn to work in mixed groups
6. Ss can inspire others and can inspire themselves
7. Ss can share their opinions and comment others
8. Ss know how to cooperate with others
9. It gets easier for students to choose their future paths
10. Ss learn how to work better on ICT tools