Przejdź do treści Przejdź do menu

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie w ramach naszej strony internetowej korzystamy z plików cookies. Pliki cookies umożliwiają nam zapewnienie prawidłowego działania naszej strony internetowej oraz realizację jej funkcji.

Wykorzystywane w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu internetowego. Dzięki tym plikom nasz serwis internetowy jest wyświetlany prawidłowo oraz możesz z niego korzystać w bezpieczny sposób. Te pliki cookies są zawsze aktywne, chyba że zmodyfikujesz ustawienia swojej przeglądarki internetowej, co jednak może skutkować nieprawidłowym wyświetlaniem serwisu internetowego.

COVID-19 ISN'T MEAN! FREE TIME ACTIVITES IDEAS AMONG TEENS- PEN PALS PROJECT

7 uczniów z klasy 2cL3 wraz ze swoim nauczycielem języka angielskiego, panią Barbarą Wincenciak-Kopeć, dołączyło do projektu na platformie eTwinning p.t. COVID-19 ISN'T MEAN! FREE TIME ACTIVITES IDEAS AMONG TEENS- PEN PALS PROJECT.

W projekcie udział bierze 9 szkół średnich, w tym z Polski, Turcji, Hiszpanii, Francji, Gruzji i Ukrainy. Autorką projektu jest pani Emilia Sukiennik ze szkoły w Lublińcu.

Głównym założeniem projektu jest rozwijanie umiejętności w zakresie  komunikacji i pisania w języku angielskim między uczniami-nastolatkami z różnych stron świata. Będą oni prezentować swoje szkoły i własne  hobby, dzielić się ciekawymi pomysłami na spędzanie wolnego czasu, pisać maile, a także tworzyć prezentacje lub filmy video.

Poniżej prezentujemy informacje o projekcie ze strony eTwinning:

CELE

The main objective of the project is to develop writing and communicative skills among teens from different parts of the words. We also wanna encourage them to talk about their hobbies and other things quite fluently in English and analyse some important data.

POSTĘP DZIAŁAŃ 

The project will last about 6 weeks.
1. Teachers' meeting and Students' presentations. (0/1 week)
2. Schools' and countires' presentations (ended with a quiz). (2 week)
3. E-mail writing/video chatting- exchange the ideas, data anaysis (3/4 week)
5. Videos/ Presentations making (5 week)
6. Ideas presentation (6 week)

SPODZIEWANE REZULTATY

The nice exchange of ideas and data analysis among students from different countries with expected results- videos or presentations.

.

POTWIERDZENIE UDZIAŁU W PROJEKCIE